Помилка 691, проблема при підключенні VPN
1. Відсутні кошти на особовому рахунку
2. Невірний логін або пароль
3. Користувач заблокований адміністратором. Звернутись у відділ тех.підтримки т.:)
Помилка 800, проблема при підключенні VPN
Можливі причини:
1. Брандмауер блокує вихідні запити адресовані серверу (рідко)
2. В налаштуванні VPN з’єднання невірно налаштована адреса серверу.
3. Запит не доходить до сервера через фізичні завади (аварія на шляху до шлюзу, серверу).
Локалізація проблеми:
1. Перевірити чи працює локальна мережа в даний час.
2. Перевірити проходження сигналу за допомогою командою ping, пропінгувавши спочатку шлюз, а потім сервер авторизації:
Натисніть наступні кнопки “Пуск”->”Выполнить”. В полі вводу наберіть наступні команди.
Наприклад: ping 172.20.0.5
де в даному випадку 172.20.0.5 – сервер VPN доступу.
Якщо у відкритому DOS-вікні Ви побачите щось на зразок “Заданный узел недоступен” або “Превышен интервал ожидания дла запроса”, то проблема полягає у Вашому комп’ютері або лінії зв’язку.
Якщо вузол відкликнеться із певною швидкістю (зазвичай це дуже швидко відбувається і вікно швидко зникає), то проблема ймовірно у Вашому комп’ютері.
3. Перезавантажте комп’ютер.
Помилка 650, “Сервер удаленного доступа не отвечает”
Недоступний сервер доступу в Інтернет. Перевірте, чи ввімкнене “Подключение по локальной сети”, чи налаштування відповідають анкеті користувача.
Помилка 733
Натисніть Пуск – Настройка – Панель управления – Сетевые подключения.
Клікніть правою клавішею миші по ВПН-іконці Аргоком. Натисність Свойства. Виберіть вкладку Сеть. Заберіть галочки зі всіх протоколів, крім Протокола Интернета и QoS. Перепідключіться.
Помилка 735, “Запрошенный адрес был отвергнут сервером”
Ви невірно налаштували VPN-з’єднання для доступу в мережу Інтернет. Ймовірніше в налаштуванні TCP/IP з’єднання VPN ви прописали якусь IP-адресу, яка повинна видаватись автоматично.
Помилка 789, “Выбран неверный тип VPN соединения”
Зайдіть в налаштування VPN з’єднання і на вкладці “Сеть” зі списку “Тип VPN” оберіть пункт “Автоматически”. Спробуйте заново з’єднатись.
Помилки 741, 742, 743, “Неверно настроены параметры шифрования”
Зайдіть у налаштування VPN з’єднання і у вкладці “Безопасность” відключіть пункт “Требуется шифрование данных (иначе отключаться)”
Помилки 600, 601, 603, 606, 607, 610, 613, 614, 616, 618, 632, 635, 637, 638, 645
Перезавантажте комп’ютер. Якщо помилка не зникла, спробуйте перевстановити VPN-з’єднання. Перевірте Ваш комп’ютер на наявність вірусної активності.
Видаліть недавно встановлені програми, або відмініть недавні зміни в налаштуванні Windows, якщо такі були.
Помилка 619, “Неправильно настроены параметры безопасности VPN соединения, VPN-трафик блокируется на пути к шлюзу, либо настройки VPN не вступили в действие”
У властивостях VPN з’єднання відкрийте вкладку “Безопасность”. Переконайтесь, що обрано пункт “Обычные (рекомендуемые параметры)” також відсутня галка “Требуется шифрование данных (иначе отключаться)”. Перезавантажте комп’ютер і спробуйте з’єднатись ще раз.
Перевірте налаштування вашого брандмауера, якщо ви не впевнені у вірності конфігурації – відімкніть його.
Якщо при команді ping Ваш комп’ютер на отримує відповіді, значить проблема в мережі і необхідно проінформувати службу тех. підтримки за т. 58-44-07
Помилка 720. “Нет настроенных протоколов управления PPP”
Однією з причин помилки є пошкоджений або некоректно налаштований стек TCP/IP.
Для скидання настройок TCP/IP можна скористатись утилітою Microsoft Fix it
Якщо по якійсь причині це зробити не вдалось – інструкція нижче.
Скидання настройок TCP/IP вручну.
Примітка. Цей розділ розраховано на досвідчених користувачів. Якщо ви непевні, що можете використовувати складніші способи виправлення неполадок, зверніться за допомогою до досвідченішого користувача або до служби технічної підтримки.
Команда reset доступна в контексті протоколу IP утиліти NetShell. Виконайте наведені нижче дії, щоб скористатися командою reset для скидання настройок TCP/IP вручну.
1. Щоб відкрити командний рядок, натисніть кнопку Пуск і виберіть Виконати. Скопіюйте та вставте (або введіть) таку команду в полі Відкрити й натисніть ENTER:
cmd
2. У командному рядку скопіюйте та вставте (або введіть) таку команду й натисніть ENTER:
netsh int ip reset c:\resetlog.txtПримітка. Якщо ви не бажаєте вказувати шлях до файлу журналу, скористайтеся такою командою:
netsh int ip reset resetlog.txt
3. Перезавантажте комп’ютер.
Після використання команди reset буде перезаписано два розділи реєстру, що використовуються протоколом TCP/IP. Результати такої дії подібні до видалення та переінсталяції протоколу. Після використання команди reset буде перезаписано два наведені нижче розділи реєстру:
SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\
SYSTEM\CurrentControlSet\Services\DHCP\Parameters\
Для успішного виконання команди вручну слід указати ім’я файлу журналу, у якому реєструватимуться дії утиліти netsh. Після виконання команди вручну настройки TCP/IP буде скинуто, а виконані дії буде зареєстровано у файлі журналу, який у цій статті має назву resetlog.txt.
У першому прикладі (c:\resetlog.txt) створюється шлях збереження файлу журналу. У другому прикладі (resetlog.txt) файл журналу створюється в поточному каталозі. В обох випадках, якщо зазначений файл журналу вже існує, нові відомості дописуються в його кінці.
Оригінал статті: http://support.microsoft.com/kb/299357/uk-ua